Cégünk IATF 16949:2016 és MSZ EN ISO 14001:2015 szabványok szerint tanúsított minőség és környezetirányítási rendszert működtet.
Open
X

Minőségpolitikánk

Jövőképünk:

Az ISVH Műszaki Szolgáltató Zrt.. váljék piacvezetővé a működési területén, és kiemelkedő vevőközpontúsága miatt legyen a vevők elsőszámú választása a bérhőkezelők között.

Küldetésünk:

Az ISVH Zrt. szolgáltatásainak, üzleti folyamatainak és a munkatársak gondolkodásmódjának állandó fejlesztésével, jó állampolgárként viselkedve érje el, hogy mind a vevők, mind a munkatársak és a tulajdonosok elégedettek legyenek, miközben a szűkebb és tágabb környezetünket is pozitívan befolyásoljuk.

A szervezet jövőképével és küldetésével összhangban a következő elveket valljuk:

Minőség alatt nemcsak a hőkezelési tevékenységünk által végzett szolgáltatás minőségét, hanem ennél szélesebb értelemben, az élet minőségét is értjük. Ebből kifolyólag a minőség biztosításának része a szűken vett termék és folyamat minőség, de ugyancsak ebbe a körbe soroljuk a rendet, a tisztaságot, a környezetünket és az emberi kapcsolatokat is.

Az ISVH Zrt. vezetősége és tulajdonosai elkötelezettek a minőség ilyen skálán történő értelmezésében és fejlesztésében, felelősségüknek tekintik a munkavállalók, valamint a cég környezetében élők és a jövő generációja egészségének, életének és életterének védelmét.

Versenyképessége folyamatos javítását cégünk a következő fő eszközökkel igyekszik elérni:

  • a folyamatok állandó fejlesztésével,
  • a munkatársak folyamatos képzésével, tervezhető jövő és előremenetel biztosításával, stabil munkatársi kör megteremtésével,
  • a vevőkiszolgálás fókuszba helyezésével és olyan vevőkiszolgálási folyamatok bevezetésével, amellyel versenytársaink nem rendelkeznek.

Az ISVH Zrt. a nemzetközi IATF 16949:2016 és az MSZ EN ISO 14001:2015 szabvány irányelveinek együttes alkalmazásával Minőség- és környezetirányítási rendszert működtet, és azt folyamatosan fejleszti.

A cég vezetése kötelességének tekinti, hogy a szabványokban megfogalmazott elvek tevékenységének minden szegmensében érvényesüljenek, és ebbe a folyamatba minden munkatársat bevonjon

Kelt: Budapest, 2012. október 1.